Vlečni drog za letalo HYDRO EMOVER / ELECTRIC PROTOTYPE









































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca



Marke: HYDRO
PROTOTYPE EMOVER / ELECTRIC
DESCRIPTION
The object of realisation is a prototype with the application "train machine
for aircraft movement" at an airport. This is a first built design study and a first
and a first technical realisation of the tractor drive incl. battery technology
chassis
tractor shell and operation with driver's cab and controls
Condition
The prototype is not ready to drive and is not operational. The prototype was driven approx. 200
m in 2019 and the function has been decommissioned since decommissioning
The tractor unit has the following external dimensions approx. LxWxH: 10.35 m x 4.85 m x 1.55 m
Weight between 52 tonnes and 60 tonnes (no guarantee)
6 electrically driven rotating drive wheels
each with 120 kW drive power
High-voltage lithium-ion battery with 195 kWh capacity (condition and specifications without guarantee)
Hydraulic unit for controlling the running gear and coupling unit
All components built in 2018/2019
The object has been in storage since October 2019
GRP housing has been dismantled
Without connecting claws Aircraft landing gear (as can be seen in the pictures
these are not
part of the auction)
Documentation: Incomplete component list with little to no information on
type designation or article numbers of the installed components
no circuit diagrams
available
no construction plans or technical drawings available. No CAD data
available
Dismantling
The object can be dismantled into 6 units. For dismantling
electrical cables must be
lines must be dismantled/disconnected. Hydraulic lines must be disconnected for disassembly
must be disconnected. A crane must be used for dismantling
Main components
Box construction made from a steel structure
6 drives from Bosch Rexroth with control/inverter for Bosch drives
Remote control from HBC-Radiomatic
Slewing drives from IMO Antriebstechnik
Planetary gearboxes from IMO Antriebstechnik
Steering motors from VSM Antriebstechnik GmbH
High-voltage battery from Leclanché S.A
And other components from Sick
Lenze
HYDAC
Tecsis
Find more here
prikaz stikov
Contact us at
prikaz stikov