Silo cisterna Kässbohrer SILOLEGEND SSL35 naprodaj z avkcijo



















































































































































































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca























Používané k převozu cementu
Návěs může být občas v provozu a stav se může měnit
Podle majitele najeto cca 430 000 kilometrů
Objem cisterny : 35 000 litrů
Provozní oděrky a poškození, Poškozená přední část od kamínků, Škrábance na karoserii, Provozní vůle v uložení, Povrchová koroze karoserie
Für den Zementtransport
Der Sattelauflieger kann gelegentlich im Einsatz sein, daher kann sich der Zustand ändern.
Laut Angaben des Eigentümers beträgt die Laufleistung ca. 430.000 Kilometer.
Tankvolumen: 35.000 Liter
Schürfwunden und Karosserieschäden, Beschädigtes Vorderteil durch Steine, Kratzer am Körper, Laufspiel im Lager, Oberflächenkorrosion der Karosserie
Used for cement transport
The semi-trailer may be in operation occasionally and the condition may change
According to the owner, the mileage is approximately 430,000 kilometers
Tank volume: 35,000 liters
Operation wear and damages, Damaged front part from stones, Scratches on the body, Operating clearance in the bearing, Surface corrosion of the bodywork
Cement szállítására használják
A félpótkocsi alkalmanként üzemben lehet, és állapota változhat
A tulajdonos szerint a futásteljesítmény körülbelül 430 000 kilométer
Tartálytérfogat: 35 000 liter
Üzemi horzsolások és sérült, Az elülső része kövektől sérült, Karcolások a karosszérián
, Elhelyezés üzemi holtjátéka
, Karosszéria felszíni korróziója
Używana do transportu cementu
Naczepa może być sporadycznie eksploatowana, a jej stan może się zmieniać.
Według właściciela, przebieg wynosi około 430 000 kilometrów
Pojemność zbiornika: 35 000 litrów
Otarcia eksploatacyjne i uszkodzenia, Uszkodzona przednia część od kamieni, Zadrapania na ciele, Luz roboczy w ułożeniu, Powierzchniowa korozja karoserii
Используется для перевозки цемента
Полуприцеп может эксплуатироваться нерегулярно, и его состояние может меняться.
По данным владельца, пробег составляет около 430 000 километров.
Объем цистерны: 35 000 литров.
Эксплуатационные потертости и повреждения, Поврежденная передняя часть от камней, Царапины на теле, Эксплуатационный зазор в подшипниках, Поверхностная коррозия кузова
Používané na prevoz cementu
Náves môže byť občas v prevádzke a stav sa môže meniť
Podľa majiteľa najazdené cca 430 000 kilometrov
Objem cisterny : 35 000 litrov
Prevádzkové odreniny a poškodenie, Poškodená predná časť od kamienkov, Škrabance na karosérii, Prevádzková vôľa v uložení, Povrchová korózia karosérie
Використовується для перевезення цементу
Напівпричіп може експлуатуватися періодично, і його стан може змінюватися
За словами власника, пробіг становить приблизно 430 000 кілометрів
Об'єм цистерни: 35 000 літрів
Пошкоджена передня частина від каміння, Подряпини на кузові, Експлуатаційний зазор у підшипниках, Корозія поверхні кузова