Polpriklopnik cisterna za plin TiAPM Technoimpianti APM - typ LNG





Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca

















Maximum pressure service: 7 bar
Geometric capacity: 52.500 lts
Weight of LNG: 19.300 kg (γ = 0,44 kg/l at 1 bar, filling rate 83%)
VESSEL:
Material (Inner vessel): EN 1.4301 10028-7 304 Stainless Steel
Baffles: 6
Insulation: Vacuum + perlite
Boil off time: Minimum 20 days for final pressure after filling 1,5 bar
Material (Outer vessel): EN 1.4301 10028-7 304 Stainless Steel
Made to order production. Photos and assembly of an example tank.
PIPING / INSTRUMENTATION:
Charge / Discharge / Gas phase final connections:
N.2 Flanges DN65 PN40 on liquid phase filling / unloading c.w. Air Liquide Coupling DN65
N. 1 Flanges DN50 PN40 on gas phase c.w. Air Liquide Coupling DN50
Pressure built-up system / Liquid transfer vaporizer:
Aluminium atmospheric vaporizer, fitted in front of rear cabinet. Nominal flow rate 30 Nm3/h.
TRAILER / BOOGIE SYSTEM:
Vehicle regulation: CE directives (2007/46/EC)
Frame: Stainless stee
Suspension: 3-axles pneumatic SAF
Axles: 3*9000 Kg SAF 1st axle: self-lifting with low load, other axles fixes
Tires: Continental 385/65R22,5 (6x)
Rims: Alcoa
Maximum pressure service: 7 bar
Geometric capacity: 52.500 lts
Weight of LNG: 19.300 kg (γ = 0,44 kg/l at 1 bar, filling rate 83%)
VESSEL:
Material (Inner vessel): EN 1.4301 10028-7 304 Stainless Steel
Baffles: 6
Insulation: Vacuum + perlite
Boil off time: Minimum 20 days for final pressure after filling 1,5 bar
Material (Outer vessel): EN 1.4301 10028-7 304 Stainless Steel
PIPING / INSTRUMENTATION:
Charge / Discharge / Gas phase final connections:
N.2 Flanges DN65 PN40 on liquid phase filling / unloading c.w. Air Liquide Coupling DN65
N. 1 Flanges DN50 PN40 on gas phase c.w. Air Liquide Coupling DN50
Pressure built-up system / Liquid transfer vaporizer:
Aluminium atmospheric vaporizer, fitted in front of rear cabinet. Nominal flow rate 30 Nm3/h.
TRAILER / BOOGIE SYSTEM:
Vehicle regulation: CE directives (2007/46/EC)
Frame: Stainless stee
Suspension: 3-axles pneumatic SAF
Axles: 3*9000 Kg SAF 1st axle: self-lifting with low load, other axles fixes
Tires: Continental 385/65R22,5 (6x)
Rims: Alcoa
Produkcja na zamówienie. Zdjęcia i kompletacja przykładowej cysterny.