Tovornjak cisterna IVECO Stralis 260.45 Stralis 260S45 ZEMENT-SILO 22.000L



































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca













- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
Iveco Stralis 260S45
Zement-Silo 22.000L mit 2 Kammern
6x2
Differentialsperre
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Automatikgetriebe
Euro 5
ZF-Intarder
zGG 26.000kg - Nutzlast 15.600kg
Anhängekupplung (zul.Zuggesamtgewicht 44.000kg)
Total-Länge LKW 8.96m
Radstand 4.20m
Reifen 60%-80%
3. Achse höhenverstellbar
400L Tank
Alufelgen
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Zentralverriegelung
Spoiler
Klima
Standheizung
Kühlschrank im Fahrerhaus
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
Schlafkabine mit 1 Schlafplatz
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Price: On request
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Grijač vozila
- Spavaća kabina
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
Iveco Stralis 260S45
anno 05/2011
km 777.400
cisterna per cemento 22.000L con 2 scomparti
6x2
bloccaggio differenziale
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
automatico
Euro 5
ZF-Intarder
PTT 26.000kg - portata 15.600kg
gancio traino (peso complessivo 44.000kg)
lunghezza totale del veicolo 8.96m
passo 4.20m
gomme 60%-80%
3. asse sollevabile
serbatoio 400L
cerchi in lega
visiera parasole
fari fendinebbia
chiusura centralizzata
spoiler
aria condizionata
riscaldamento ausiliare
frigo in cabina
specchi e cristalli elettrici
cabina letto con 1 posto letto
ABS
- Slaapcabine
- Standkachel
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Încălzitor vehicul
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kúrenie
- Vyhrievanie vozidla
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Isıtıcı
- Sleeper cab