Tovornjak cisterna Renault Premium 270 ADR 4X2 EURO 5 EEV TANKWAGEN - 4 CHAMBERS - 13.500L















































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca


































- Алуминиев горивен резервоар
- Камера за заден ход
- Kamera couvání
- PTO
- Aluminium-Kraftstofftank
- Rückwärtsfahrkamera
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 315/80 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: einfach reduziert
Zahl der Kammern: 4
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bakkamera
- Kraftudtag
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 315/80 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: enkeltreduktion
Antal rum: 4
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Aluminium fuel tank
- Power take-off (PTO)
- PTO
- Reversing camera
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 315/80 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: single reduction
Number of compartments: 4
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Cámara de visión trasera
- PTO
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción sencilla
Número de compartimentos: 4
- Peruutuskamera
- Voimanotto
- Caméra de recul
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 315/80 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: réduction simple
Nombre de compartiments: 4
- Kamera za vožnju unatrag
- Priključno vratilo
- Kihajtás
- Tolatókamera
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Videocamera per retromarcia
- Achteruitrijcamera
- Aftakas (PTO)
- Aluminium brandstoftank
- PTO
- PTO
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 315/80 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie
Aantal compartimenten: 4
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftuttak
- Ryggekamera
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kamera do tyłu
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 315/80 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Liczba komór: 4
- Camara de marcha-atràs
- Depósito de combustível em alumínio
- Tomada da força
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução simples
Número de compartimentos: 4
- Decuplare motor
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Камера заднего хода
= Дополнительная информация =
Размер шин: 315/80 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: один редуктор
Количество отсеков: 4
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Backkamera
- Bränsletank av aluminium
- PTO
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 315/80 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: enda minskning
Antal fack: 4
- Geri vites kamerası
- PTO