Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!!

PDF
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 1 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 2 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 3 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 4 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 5 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 6 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 7 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 8 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 9 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 10 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 11 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 12 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 13 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 14 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 15 - Autoline
Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!! | Slika 16 - Autoline
Vam je oglas zanimiv?
1/16
PDF
Cena:
na zahtevo
Pošljite povpraševanje
Kontaktirajte prodajalca
Znamka: Tatra
Leto: 2019-01
Prva registracija: 2019-01-07
Kilometrina: 165.087 km
Nosilnost: 28.900 kg
Neto teža: 21.100 kg
Bruto teža: 50.000 kg
Lokacija: Nizozemska Hedel6531 km to "United States/Columbus"
Id.št. zaloge trgovca: 33-BNF-6
Datum objave: več kot en mesec
Opis
Splošne dimenzije: 10,03 m × 2,55 m × 3,75 m
Motor
Gorivo: diesel
Volumen: 12.902 cm³
Število cilindrov: 6
යුරෝ: Euro 6
Menjalnik
Tip: avtomatski
Osi
Osi: 5
Konfiguracija osi: 10x6
Medosna razdalja: 7.090 mm
Kabina in udobje
Senčnik
Dodatne opcije
Klimatska naprava
Električni pomik stekel
Varnostne funkcije
Centralno zaklepanje
Naprava za omejevanje hitrosti
Sistem za pomoč pri parkiranju
Vzvratna video kamera
Dodatna oprema
PTO
Stanje
Stanje: rabljeno
Več podrobnosti
Barva: bela

Več podrobnosti — Tovornjak prekucnik Tatra Phoenix 10x6 KIPPER/TIPPER AJK!!TOP!!

Angleščina
- Алуминиев горивен резервоар
- Дистанционно централно заключване
- Навигационна система
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Navigationssystem

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Navigationssystem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Navigation system
- Remote central locking

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction

Functional
Pump: Yes
Tipper: Back

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Financial information
Price: On request

Additional information
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Sistema de navegacion
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Bomba: Sí
Volquete: Trasera

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Navigointijärjestelmä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Réservoir de carburant en aluminium
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé à distance

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Pompe: Oui
Kipper: Arrière

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Navigacijski sustav
- Alumínium üzemanyagtartály
- Navigációs rendszer
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Navigatiesysteem

= Bijzonderheden =

In absolute TOP staat TATRA PHOENIX 10x6 Kipper.
Naast de reeds genoemde opties beschikt deze over:

-Automaat
-10x6
-3 stuurassen
-1 liftas
-Overdruk cabine
-Navigatie
-AJK geisoleerd kipper
-Asfaltsleuf
-Milieukleppen
etc etc

Origineel NL truck direct van de 1ste eigenaar!

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.

Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.

Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.

Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00

U kunt ons vinden op:

Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland

En bereiken op:

Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000

Website: prikaz stikov
E-mail: prikaz stikov

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Navigasjonssystem
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Pilot do zamka centralnego
- System nawigacji

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sistema de navegação

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo

Funcional
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Închidere centralizată de la distanță
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система навигации

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Насос: Да
Самосвал: Сзади

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Navigačný systém
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Navigationssystem

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Pump: Ja
Tippbil: Bakom

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Navigasyon sistemi
- Uzaktan merkezi kilitleme
Važno
Ta ponudba je samo orijentacijska. Prosimo, da se za natančnejše podatke usmerite na prodajalca.
Nasveti za nakup
Varnostna navodila
Preverjanje prodajalca

Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.

Preverjanje cene

Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.

Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.

Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.

Dvomljivo predplačilo

Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.

Varjante take goljufije lahko vključujejo:
  • Prenos predplačila na kartico
  • Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
  • Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
  • Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
  • Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
  • Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
  • Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
  • Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Se naleteli na goljufijo?
Sporočite nam
Varnostna navodila
PDF
Prodajate mehaniacijo ali vozila?
To lahko storite z nami!
Podobni oglasi
109.000 € Neto
2019
95.354 km
යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 29.155 kg Konfiguracija osi 10x6
Nizozemska, Andelst
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
2019
260.000 km
Moč 530 KM (390 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 27.710 kg Konfiguracija osi 10x10 Način razkladanja zadnja
Nizozemska, Losser
Kontaktirajte prodajalca
63.500 € Neto
2019
273.300 km
යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 14.415 kg Konfiguracija osi 6x4 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Saasveld
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
2019
107.385 km
යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 8x4
Nizozemska, Andelst
Kontaktirajte prodajalca
87.900 € Neto
2019
210.677 km
Moč 470 KM (345 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 23.219 kg Konfiguracija osi 8x4
Nizozemska, Vuren
Kleyn Trucks
21 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
154.900 €
2019
176.123 km
Moč 530 KM (390 kW) Gorivo diesel Konfiguracija osi 8x8 Način razkladanja zadnja
Slovaška, Košice
Kontaktirajte prodajalca
89.000 € Neto
2019
220.500 km
Moč 510 KM (375 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 27.255 kg Volumen 22 m³ Konfiguracija osi 8x8 Vzmetenje vzmetno/vzmetno
Nemčija, Bovenden
Kontaktirajte prodajalca
109.000 € Neto
2018
115.000 km
Moč 462 KM (340 kW) Gorivo diesel Konfiguracija osi 8x8
Češka, Nové Strašecí
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
2017
70.972 km
යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 10x4
Nizozemska, Andelst
Kontaktirajte prodajalca
tovornjak prekucnik Bell B45E Bell articulated dumptruck
1
Cena na zahtevo
2019
Nizozemska, Alblasserdam
Kontaktirajte prodajalca
114.000 € Neto
2018
84.000 km
Moč 462 KM (340 kW) Gorivo diesel Konfiguracija osi 8x8 Način razkladanja zadnja
Srbija, Novi Sad
Kontaktirajte prodajalca
89.000 € Neto
2018
219.200 km
Moč 510 KM (375 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 27.205 kg Volumen 22 m³ Konfiguracija osi 8x8
Nemčija, Bovenden
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
2015
424.406 km
Moč 340 KM (250 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 11.720 kg Konfiguracija osi 6x4
Nizozemska, Hedel
Kontaktirajte prodajalca