Tovornjak s pomične zavese Mercedes-Benz 814 Ecoliner , Spring suspension , Manual , Euro 2







































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca





















- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Střešní spoiler
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Servolenkung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Plane
Kabine: Tag
Refenmaß: 215/75R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 3100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 4800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Höhe der Ladefläche: 100 cm
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Servostyring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Presenningvogn
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 215/75R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 4800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Gulvhøjde i lastrum: 100 cm
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- υδραυλικό τιμόνι
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Roof spoiler
= More information =
Bodywork: Tarpaulin
Cab: day
Tyre size: 215/75R17.5
Front axle: Max. axle load: 3100 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 4800 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Height of cargo floor: 100 cm
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Dirección asistida
- Spoiler para el techo
- Suspensión
= Más información =
Carrocería: Lona de toldo
Cabina: día
Tamaño del neumático: 215/75R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 4800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Altura piso de carga: 100 cm
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Ohjaustehostin
- Direction assistée
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Bâché
Cabine: jour
Dimension des pneus: 215/75R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 4800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Hauteur du plancher de chargement: 100 cm
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Rugós felfüggesztés
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Ponyva
Kabin: nap
Gumiabroncs mérete: 215/75R17.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 3100 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 4800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
A rakodópadló magassága: 100 cm
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
- Sospensione balestra
- Spoiler per il tetto
- Bladvering
- Dakspoiler
- Stuurbekrachtiging
= Meer informatie =
Opbouw: Huifzeil
Cabine: dag
Bandenmaat: 215/75R17.5
Vooras: Max. aslast: 3100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 4800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Hoogte laadvloer: 100 cm
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Servostyring
- Takspoiler
- Resory
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Budowa: Plandeka
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 215/75R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 4800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Wysokość podłogi ładowni: 100 cm
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Toldo
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 215/75R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 4800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Altura do piso da bagageira: 100 cm
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Тентовый кузов
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 215/75R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 4800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Высота грузового пола: 100 cm
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Bladfjäder
- Servostyrning
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Presenning
Hytt: dag
Däckets storlek: 215/75R17.5
Framaxel: Max. axellast: 3100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 4800 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Höjd på lastgolv: 100 cm
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon