Tovornjak za prevoz kontejnerjev Volvo FMX 500 FMX 500 EURO 5 8X4 24 TONS TRANSCOM CONTAINER KETTINGSYS













































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca


















- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernlicht
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Getriebe
Getriebe: VOLVO I-SHIFT, 12 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385-55-22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 100%
Vorderachse 2: Refenmaß: 315-70-22,5; Max. Achslast: 9500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 1: Refenmaß: 315-70-22,5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385-55-22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Funktionell
Marke des Aufbaus: TRANSCOM TL-24
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an FRANS HELMERICH oder Frans, um weitere Informationen zu erhalten.
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
- Spotlights
= More information =
Transmission
Transmission: VOLVO I-SHIFT, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385-55-22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 100%
Front axle 2: Tyre size: 315-70-22,5; Max. axle load: 9500 kg; Steering; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: single reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315-70-22,5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385-55-22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Functional
Make of bodywork: TRANSCOM TL-24
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact FRANS HELMERICH or Frans for more information
- Aluminium brandstoftank
- BTW voertuig
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
YV2JG30G3CA730973 SLAAPCABINE 501.867 KM SUPERSINGELS AUTOMAAT I-SHIFT LUCHTGEVEERD LIFT-STUURAS TRANSCOM TL 24 KETTINGCONATINERSYSTEEM 24 TONS VOOR 6,5-7,5 METERCONTAINERS AANHANGWAGENKOPPELING 50 MM RVS OPBERGKIST 400 LITERTANK RADIO/CD AIRCO CENTRAALOCK CRUISECONTROL NEDERLANDSE TRUCK ZO UIT HET WERK prikaz stikov
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: VOLVO I-SHIFT, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385-55-22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 100%
Vooras 2: Bandenmaat: 315-70-22,5; Max. aslast: 9500 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 1: Bandenmaat: 315-70-22,5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385-55-22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Functioneel
Merk opbouw: TRANSCOM TL-24
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met FRANS HELMERICH of Frans