Vlačilec IVECO Stralis 440.40 NP LNG LPG Retarder 2 x tank ACC NL Truck Hillcli















































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca



















- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Hill climb
- Klimaanlage
- Laneguard
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Standheizung
= Firmeninformationen =
Homepage: prikaz stikov
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 7500 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 38-BHX-4
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Klimaanlæg
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Maks. frontakselbelastning: 7500 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 38-BHX-4
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Αερανάρτηση
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- υδραυλικό τιμόνι
- Air suspension
- Climate control
- Hill climb
- Laneguard
- Power steering
- Vehicle heater
= Dealer information =
Homepage: prikaz stikov
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 7500 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 38-BHX-4
Fueltype: LNG
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Hill climb
- Laneguard
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Carga máxima del eje delantero: 7500 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 38-BHX-4
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Ohjaustehostin
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Hill climb
- Laneguard
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 7500 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 38-BHX-4
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Grijač vozila
- Servo-upravljač
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Szervokormány
- Laneguard
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
- Climate control
- Hill climb
- Laneguard
- Luchtvering
- Radio/cd/audio systeem
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: prikaz stikov
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 7500 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 38-BHX-4
Brandstofsoort: LNG
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Servostyring
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Hill climb
- HVAC
- Laneguard
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Maks. nośność osi przedniej: 7500 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 38-BHX-4
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Aquecedor
- Controlo da climatização
- Direcção assistida
- Hill climb
- Laneguard
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Carga máx. do eixo dianteiro: 7500 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 38-BHX-4
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Climatizare
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Laneguard
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7500 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 38-BHX-4
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Max. axellast för: 7500 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 38-BHX-4
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü