Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND

PDF
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 1 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 2 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 3 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 4 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 5 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 6 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 7 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 8 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 9 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 10 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 11 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 12 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 13 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 14 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 15 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 16 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 17 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 18 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 19 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 20 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 21 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 22 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 23 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 24 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 25 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 26 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 27 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 28 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 29 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 30 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 31 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 32 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 33 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 34 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 35 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 36 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 37 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 38 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 39 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 40 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 41 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 42 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 43 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 44 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 45 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 46 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 47 - Autoline
Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND | Slika 48 - Autoline
Vam je oglas zanimiv?
1/48
PDF
59.985 €
Neto cena
Kontaktirajte prodajalca
Znamka: MAN
Tip: vlačilec
Leto: 2018-08
Prva registracija: 2018-08-03
Kilometrina: 284.776 km
Nosilnost: 22.573 kg
Neto teža: 10.427 kg
Bruto teža: 33.000 kg
Lokacija: Nizozemska Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Id.št. zaloge trgovca: 1UVD150
Datum objave: 25. jun. 2025
Opis
Splošne dimenzije: 7,17 m × 2,55 m × 3,74 m
Motor
Moč: 540 KM (397 kW)
Gorivo: diesel
Volumen: 15.256 cm³
Število cilindrov: 6
යුරෝ: Euro 6
Filter trdnih delcev
Menjalnik
Tip: avtomatski
Osi
Osi: 3
Konfiguracija osi: 6x4
Vzmetenje: vzmetno/zračno
Medosna razdalja: 4.700 mm
Dvojne pnevmatike
Prva os: 385/65-R22.5, zavore - disk
Druga os: 315/80-R22.5, zavore - boben
Tretja os: 315/80-R22.5, zavore - boben
Zavore
ABS
Motorna zavora
Kabina in udobje
Potovalni računalnik
Nadzor hitrosti (tempomat)
Hladilnik
Električni pomik ogledal
Ogrevana ogledala
Senčnik
Kabina
Spalna kabina
Dodatne opcije
Klimatska naprava
Električni pomik stekel
Ogrevanje sedežev
Multimedija
Avtoradio: CD
Varnostne funkcije
Centralno zaklepanje
Imobilizator
Naprava za omejevanje hitrosti
Zaklep diferenciala
ESP
Dodatna oprema
AdBlue rezervoar
Dodatna oprema
Škatla za orodje
Stanje
Stanje: rabljeno

Več podrobnosti — Vlačilec MAN TGX 33.540 6x4, 120T MTM, 284Tkm, EURO 6, INTARDER, TOP ZUSTAND

Angleščina
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ниско ниво на шум
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Съединение
- Усилвател на волана
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Arbeitsscheinwerfer vorne
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Frontscheibe
- Geräuscharm
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Partikelfilter
- Schlafkabine
- Zugmaul

= Anmerkungen =

sehr schöner 2018 MAN TGX 33.540 6x4 mit nur 284.776 km, 120Tkg MTM, max. Vorderachslast: 9.000kg, max. Achslast hinten: 13.000 kg pro Achse, Hubraum: 15.256 l, INTARDER, vorn: Blattfedern + Scheibenbremsen, hinten: Luftfederung + Trommelbremsen, MAN BrakeMatic, Blinklichter, Sonnenblende, Kühlschrank, Klimaanlage, 2x Bett, Auffanggewicht, Vorderreifen: 385/65-R22.5 (L: 7 mm; H: 9 mm), Hinterreifen: 315/80-R22.5 (L: 15/9, 16/8 mm; H: 11/7, 11/8 mm), Fahrgestellnummer: WMA30XZZ9JP107874, belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 15.08.2025

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM

Getriebe
Getriebe: ZF 16S, Automatik

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65-R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80-R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 95%; Reifen Profil links außen: 55%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 45%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80-R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 50%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Servostyring
- Sleeper Cab

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Transmission: ZF 16S, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65-R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80-R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 95%; Dækprofil venstre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 45%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80-R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 50%
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αερανάρτηση
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- υδραυλικό τιμόνι
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Front window
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Particulate filter
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab
- Spotlight front

= Remarks =

very nice 2018 MAN TGX 33.540 6x4 with only 284,776 km, 120Tkg MTM, max. front axle mass: 9,000kg, max. rear axle mass: 13,000kg per axle, engine capacity: 15.256L, INTARDER, front: leaf springs + disc brakes, rear: air suspension + drum brakes, MAN BrakeMatic, flashing lights, sun visor, refrigerator, air conditioning, 2x bed, catch mass, front tires: 385/65-R22.5 (L: 7mm; R: 9mm), rear tires: 315/80-R22.5 tires (L: 15/9, 16/8mm; R: 11/7, 11/8mm), VIN: WMA30XZZ9JP107874, Belgian registration with valid technical inspection until 15-08-2025

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor

Transmission
Transmission: ZF 16S, Automatic

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65-R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80-R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 95%; Tyre profile left outer: 55%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 45%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80-R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 50%

Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
= Más opciones y accesorios =

- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Dirección asistida
- Filtro de particulas
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: ZF 16S, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65-R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80-R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 95%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80-R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiljainen
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Direction assistée
- Faible bruit
- Filtre à particules
- Frein moteur renforcé
- Pare-brise avant
- Phare de travail avant
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard

Transmission
Transmission: ZF 16S, Automatique

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65-R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80-R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 95%; Sculptures des pneus gauche externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 45%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80-R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 50%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Lisnata opruga
- Niska razina buke
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Bassa rumorosità
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Geluidsarm
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
- Verlichting voor
- Versterkte motorrem
- Voorruit

= Bijzonderheden =

zeer mooie 2018 MAN TGX 33.540 6x4 met slechts 284.776 km, 120Tkg sleep (MTM), max massa vooras: 9.000kg, max massa achterassen: 13.000kg per as, motorinhoud: 15.256L, INTARDER, voor: bladvering + schijfremmen, achter: luchtvering + trommelremmen, MAN BrakeMatic, zwaailampen, zonneklep, koelkast, airco, 2x bed, vangmuil, voorbanden: 385/65-R22.5 (L: 7mm; R: 9mm), achterbanden: 315/80-R22.5 banden (L: 15/9, 16/8mm; R: 11/7, 11/8mm), VIN: WMA30XZZ9JP107874, Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 15-08-2025

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker

Transmissie
Transmissie: ZF 16S, Automaat

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65-R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80-R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 95%; Bandenprofiel linksbuiten: 55%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 45%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80-R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%

Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Bladfjæring
- Dieselpartikkelfilter
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Luftfjæring
- Partikkelfilter
- Servostyring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Kabina sypialna
- Resory
- Sprzęg
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: ZF 16S, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 95%; Profil opon lewa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: ZF 16S, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80-R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 45%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80-R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Противосажевый фильтр
- Рессорная подвеска
- Сажевый фильтр
- Сцепление
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: ZF 16S, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 95%; Профиль шин левое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 45%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 50%
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Nízka hlučnosť
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- Servostyrning
- Sovhytt
- Tystgående

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: ZF 16S, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65-R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80-R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 95%; Däckprofil lämnades utanför: 55%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 45%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80-R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 50%
MOT: besiktigat till aug. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Kaplin
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon
Važno
Ta ponudba je samo orijentacijska. Prosimo, da se za natančnejše podatke usmerite na prodajalca.
Nasveti za nakup
Varnostna navodila
Preverjanje prodajalca

Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.

Preverjanje cene

Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.

Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.

Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.

Dvomljivo predplačilo

Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.

Varjante take goljufije lahko vključujejo:
  • Prenos predplačila na kartico
  • Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
  • Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
  • Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
  • Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
  • Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
  • Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
  • Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Se naleteli na goljufijo?
Sporočite nam
Varnostna navodila
PDF
Prodajate mehaniacijo ali vozila?
To lahko storite z nami!
Podobni oglasi
53.000 € Neto
Vlačilec
2018
401.400 km
Moč 580 KM (426 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 22.839 kg
Nizozemska, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
47.500 € Neto
Vlačilec
2018
301.000 km
Moč 500 KM (368 kW) යුරෝ Euro 6 Nosilnost 11.625 kg
Nizozemska, Hoogerheide
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
Vlačilec
2018
732.900 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel
Nizozemska, Roosendaal
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
Vlačilec
2018
667.450 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Roosendaal
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
Vlačilec
2018
767.082 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel
Nizozemska, Roosendaal
Kontaktirajte prodajalca
47.500 € Neto
Vlačilec
2018
259.700 km
Moč 500 KM (368 kW) යුරෝ Euro 6 Nosilnost 11.625 kg
Nizozemska, Hoogerheide
Kontaktirajte prodajalca
54.500 € Neto
Vlačilec
2016
377.729 km
Moč 560 KM (412 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 18.000 kg
Nizozemska, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
Vlačilec
2018
738.164 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel
Nizozemska, Roosendaal
Kontaktirajte prodajalca
20.750 € Neto
Vlačilec
2018
718.886 km
Moč 500 KM (368 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel
Nizozemska, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
22.750 € Neto
Vlačilec
2018
464.917 km
Moč 500 KM (368 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 6x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Meerkerk
RH Trucks BV
10 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
15.900 € Neto
Vlačilec
2018
670.000 km
Moč 420 KM (309 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Ede
JB Trading bv
11 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
19.900 € Neto
Vlačilec
2018
667.453 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 4x2
Nizozemska, Veghel
Kontaktirajte prodajalca
19.900 € Neto
Vlačilec
2018
631.000 km
Moč 500 KM (368 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Ede
JB Trading bv
11 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
15.900 € Neto
Vlačilec
2018
618.200 km
Moč 500 KM (368 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 11.026 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje zračno/zračno
Nizozemska, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
20 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
15.900 € Neto
Vlačilec
2018
677.612 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje zračno/zračno
Nizozemska, Veghel
Kontaktirajte prodajalca
16.950 € Neto
Vlačilec
2018
646.328 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 10.970 kg Konfiguracija osi 4x2
Nizozemska, Maarsbergen
Van der Burg Trucks en Trailers B.V.
7 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
9.900 € Neto
Vlačilec
2018
670.000 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Ede
JB Trading bv
11 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
14.900 € Neto
Vlačilec
2018
464.000 km
Moč 420 KM (309 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Ede
JB Trading bv
11 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
28.950 € Neto
Vlačilec
2019
622.844 km
Moč 420 KM (309 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 16.424 kg Konfiguracija osi 6x2
Nizozemska, Roosendaal
Kontaktirajte prodajalca
Cena na zahtevo
Vlačilec
2019
276.646 km
Moč 460 KM (338 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel
Nizozemska, Roosendaal
Kontaktirajte prodajalca