Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL

PDF
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 1 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 2 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 3 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 4 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 5 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 6 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 7 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 8 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 9 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 10 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 11 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 12 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 13 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 14 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 15 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 16 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 17 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 18 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 19 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 20 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 21 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 22 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 23 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 24 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 25 - Autoline
Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL | Slika 26 - Autoline
Vam je oglas zanimiv?
1/26
PDF
13.950 €
Neto cena
Kontaktirajte prodajalca
Znamka: Scania
Tip: vlačilec
Leto: 2012-10
Prva registracija: 2012-10-08
Kilometrina: 1.168.153 km
Nosilnost: 10.669 kg
Neto teža: 8.331 kg
Bruto teža: 19.000 kg
Lokacija: Nizozemska Zaltbommel6530 km to "United States/Columbus"
Id.št. zaloge trgovca: Scania R480 2012 Euro6
Datum objave: več kot en mesec
Opis
Splošne dimenzije: dolžina - 5,96 m, širina - 2,55 m
Rezervoar za gorivo: 2 enota, 1.200 l
Motor
Moč: 480 KM (353 kW)
Gorivo: diesel
Volumen: 12.740 cm³
Število cilindrov: 6
යුරෝ: Euro 6
Menjalnik
Tip: avtomatski
Prestave: 12
Osi
Osi: 2
Konfiguracija osi: 4x2
Vzmetenje: vzmetno/zračno
Medosna razdalja: 3.700 mm
Dvojne pnevmatike
Prva os: 315/70R22.5, zavore - disk
Druga os: 315/70R22.5, zavore - disk
Zavore
ABS
EBS
Intarder
Retarder
Kabina in udobje
Nadzor hitrosti (tempomat)
Tahograf
Obratomer
Hladilnik
Spojlerji
Senčnik
Kabina
Spalna kabina
Dodatne opcije
Klimatska naprava
Grelec
Električni pomik stekel
Multimedija
Avtoradio: CD
Varnostne funkcije
Alarmni sistem
Centralno zaklepanje
Naprava za omejevanje hitrosti
Zaklep diferenciala
Optika
Meglenke
Dodatna oprema
Centralno mazanje
AdBlue rezervoar
Stanje
Stanje: rabljeno
Več podrobnosti
Barva: bela

Več podrobnosti — Vlačilec Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL

Angleščina
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване на кабината
- Дискови спирачки
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Цифров тахограф
- Bodové reflektory
- Digitální tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kotoučové brzdy
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení kabiny
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Digitaler Tachograph
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Fernlicht
- Klimaanlage
- Lufthorn
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 68-BKX-1

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%

Funktionell
Marke des Aufbaus: Scania

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Digital fartskriver
- Førerhusluftaffjedring
- Klimaanlæg
- Projektører
- Servostyring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Registreringsnummer: 68-BKX-1

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%

Funktionelle
Karosserifabrikat: Scania

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση καμπίνας
- Αεροτομή οροφής
- Δισκόφρενα
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Ψηφιακός ταχογράφος
- υδραυλικό τιμόνι
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Cabin air suspension
- Climate control
- Digital tachograph
- Disc brakes
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 68-BKX-1

Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%

Functional
Make of bodywork: Scania

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Frenos de disco
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática de la cabina
- Tacógrafo digital
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Matrícula: 68-BKX-1

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%

Funcional
Marca carrocería: Scania

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Digitaalinen ajopiirturi
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamon ilmajousitus
- Ohjaustehostin
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Corne à air
- Direction assistée
- Freins à disque
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique de la cabine
- Tachygraphe numérique

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 68-BKX-1

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%

Pratique
Marque de construction: Scania

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Digitalni tahograf
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Zračni ovjes kabine
- Alumínium üzemanyagtartály
- Digitális tachográf
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Freni a disco
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione pneumatica cabina
- Spoiler per il tetto
- Tachigrafo digitale
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Climate control
- Dakspoiler
- Dubbele branstoftank
- Koppelschotel
- Luchtgeveerde cabine
- Luchthoorn
- Opberglade
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Slaapplaats
- Standairco
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf digitaal
- Verstralers

= Bijzonderheden =

Scania R480
Euro6
Retarder
Automaat 2 pedalen
AdBlue
2 x Tank ( 700 + 500 liter )
Koelkast
Airco Climate control
Standkachel
Standairco
Adaptive cruise control
2 x Bed

Standaard trekker

Nette truck

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's kijk op: prikaz stikov
Weitere Fotos finden Sie unter: prikaz stikov
For more photos see: prikaz stikov
Para más fotos ver: prikaz stikov
Więcej zdjęć znajdziesz na: prikaz stikov

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 68-BKX-1

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%

Functioneel
Merk opbouw: Scania

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Digital ferdskriver
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Luftfjæring i førerhuset
- Lufthorn
- Servostyring
- Skivebremser
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulce tarczowe
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Tachograf cyfrowy
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 68-BKX-1

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Scania

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática da cabina
- Tacógrafo digital
- Travão de discos

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Número de registo: 68-BKX-1

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%

Funcional
Marca da carroçaria: Scania

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Frâne cu disc
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Tahograf digital
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска кабины
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
- Цифровой тахограф

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 68-BKX-1

Конфигурация осей
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%

Функциональность
Марка кузова: Scania

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Digitálny tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie kabíny
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Digital färdskrivare
- Hyttluftfjädring
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Registreringsnummer: 68-BKX-1

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: Scania

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Dijital takograf
- Disk frenler
- Havalı korna
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kabin havalı süspansiyon
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
Važno
Ta ponudba je samo orijentacijska. Prosimo, da se za natančnejše podatke usmerite na prodajalca.
Nasveti za nakup
Varnostna navodila
Preverjanje prodajalca

Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.

Preverjanje cene

Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.

Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.

Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.

Dvomljivo predplačilo

Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.

Varjante take goljufije lahko vključujejo:
  • Prenos predplačila na kartico
  • Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
  • Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
  • Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
  • Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
  • Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
  • Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
  • Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Se naleteli na goljufijo?
Sporočite nam
Varnostna navodila
PDF
Prodajate mehaniacijo ali vozila?
To lahko storite z nami!
Podobni oglasi
14.990 € Neto
Vlačilec
2014
986.850 km
Moč 411 KM (302 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 11.127 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Zaltbommel
Kontaktirajte prodajalca
14.950 € Neto
Vlačilec
2014
1.098.908 km
Moč 450 KM (331 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 10.609 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Zaltbommel
Kontaktirajte prodajalca
13.950 € Neto
Vlačilec
2012
1.254.479 km
Moč 420 KM (309 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel Nosilnost 10.770 kg Konfiguracija osi 4x2
Nizozemska, Zevenhuizen
Kontaktirajte prodajalca
13.950 € Neto
Vlačilec
2012
1.275.337 km
Moč 441 KM (324 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel Nosilnost 12.710 kg Konfiguracija osi 4x2
Nizozemska, Vuren
Kleyn Trucks
21 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
18.950 € Neto
Vlačilec
2012
1.458.378 km
Moč 560 KM (412 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel Nosilnost 12.120 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Zaltbommel
Kontaktirajte prodajalca
13.950 € Neto
Vlačilec
2012
1.429.053 km
Moč 441 KM (324 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel Nosilnost 12.710 kg Konfiguracija osi 4x2
Nizozemska, Vuren
Kleyn Trucks
21 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
14.950 € Neto
Vlačilec
2011
703.097 km
Moč 440 KM (323 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel
Nizozemska, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 let pri Autoline
Kontaktirajte prodajalca
12.900 € Neto
Vlačilec
2011
922.000 km
Moč 440 KM (323 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Ede
Kontaktirajte prodajalca
12.950 € Neto
Vlačilec
2013
1.026.585 km
Moč 360 KM (265 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 11.846 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Mook
Kontaktirajte prodajalca
14.500 € Neto
Vlačilec
2011
843.096 km
Moč 420 KM (309 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel Nosilnost 11.780 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Velddriel
Kontaktirajte prodajalca
14.950 € Neto
Vlačilec
2014
965.368 km
Moč 450 KM (331 kW) යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 10.697 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Zaandam
Kontaktirajte prodajalca
16.950 € Neto
Vlačilec
2013
1.071.842 km
යුරෝ Euro 6 Gorivo diesel Nosilnost 12.305 kg Konfiguracija osi 4x2
Nizozemska, Zevenhuizen
Kontaktirajte prodajalca
10.750 € Neto
Vlačilec
2011
1.408.132 km
Moč 420 KM (309 kW) යුරෝ Euro 5 Gorivo diesel Nosilnost 10.675 kg Konfiguracija osi 4x2 Vzmetenje vzmetno/zračno
Nizozemska, Ulft
Kontaktirajte prodajalca