Vlačilec Volvo FH 460







Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca




















Maximální zatížení nápravy pro: 8000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 4500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 4500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 4500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Max. front axle load: 8000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 4500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 4500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 4500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 4500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Carico massimo per asse per: 8000 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 4500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Max. aslast voor: 8000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 4500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 4500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 4500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 4500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 8000 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 4500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Max. axellast för: 8000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 4500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information