Vozilo Mercedes-Benz 220 S Ponton W180 Coupe mit Schiebedach















Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca




















Leder: rot
number of doors: 2
Alte Bundesstraße 48
1958 Mercedes-Benz 220S 'Ponton' Coupé
Fahrgestell-Nr. prikaz stikov
Motor-Nr. 180 927 6503296
Eines von nur 1,251 gebauten Seltene Variante mit Stahlschiebedach
Deutsche Erstauslieferung
In den Niederlanden zugelassen
Bei seiner Vorstellung im Jahr 1956 war die 220 S Limousine eines von drei neuen Modellen mit einer selbstragenden Ganzstahl-Karosserie
aufbauend auf einem Kastenprofil-Rahmen mit seitlichen Längsträgern. Die beiden anderen Modelle waren der 190 und 219. An allen vier Rädern dämpfen Schraubenfedern das unabhängige Fahrwerk. Alle weiteren Neuvorstellungen von Mercedes-Benz profitierten dann auch von der Eingelenk-Pendelachse an der Hinterachse. Die 220 S Cabriolet und Coupé Versionen mit dem verkürzten Radstand folgten danach in kurzem Abstand im Oktober desselben Jahres. Angetrieben wurde der 220 S von einem Reihensechszylinder mit 2,195 ccm Hubraum und obenliegender Nockenwelle
der anfangs 100 PS und ab 1957 106 PS leisten sollte. Während des gesamten Produktionszeitraums bis Oktober 1959 wurden nur 3,429 Cabriolets und Coupés des 220 S hergestellt. Heute sind diese eleganten und luxuriös ausgestatteten Reisewagen sehr begehrt
Dieser restaurierte 220 S wurde ursprünglich nach Hamburg an einen Albert Kremer ausgeliefert und ist eines von nur 150 Coupés mit Stahlschiebedach
aus einer Gesamtproduktion von 1,251. Der 220 S wird vom Einlieferer als in generell sehr gutem Zustand beschrieben. Ursprünglich in schwarz ausgeliefert
wurde er blau umlackiert und mit einem Austauschmotor versehen. Er wird mit niederländischen Zulassungspapieren angeboten
Chassis no. 180 037 7516490
Engine no. 180 927 6503296
One of 1,251 produced
Rare sunroof-equipped example
Delivered new in Germany
Registered in the Netherlands
The 220 S saloon debuted in its new 'Ponton' form at the 1956 Frankfurt Auto Show together with the 190 and 219. Like the contemporary 180
the new trio featured unitary construction of the chassis/body
independent suspension all round and drum brakes. Powered by an up-rated (100bhp) version of the existing 2,195cc overhead-camshaft six-cylinder engine
the 220 S was good for a top speed of around 160km/h. A shorter wheelbase was adopted for the Cabriolet model that appeared in May 1956 and also for the Coupé introduced the following year when the Hydrak semi-automatic transmission become available as an option. The Sindelfingen factory coachwork was undeniably attractive. Apart from a power increase to 106bhp in 1957 the 220 S changed little in the course of its comparatively short life
production ceasing in October 1959. Fewer than 3,500 Coupés and Cabriolets were built in that time and today these elegant and exclusive limited-edition models are highly prized
Originally delivered in Hamburg
Germany to Albert Kremer
this restored 220 S is one of only 150 coupés fitted with a sunroof out of a total production of 1,251. Described by the vendor as in generally excellent condition
the car was originally finished in black and has been repainted in Royal Blue and fitted with a replacement engine. Offered with Netherlands registration papers
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy