Polprikolica hladilnik Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer

































Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca























Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Wandstärke: 7 mm
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OL-52-LX
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Vægtykkelse: 7 mm
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OL-52-LX
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Wall thickness: 7 mm
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: OL-52-LX
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Grosor del tabique: 7 mm
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: OL-52-LX
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Épaisseur de paroi: 7 mm
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OL-52-LX
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Wanddikte: 7 mm
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: OL-52-LX
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Grubość ściany: 7 mm
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OL-52-LX
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Espessura da parede: 7 mm
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: OL-52-LX
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Толщина стенки: 7 mm
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OL-52-LX
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Väggtjocklek: 7 mm
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OL-52-LX
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information