Polprikolica nizki priklopnik Nooteboom MCO 48-03V/L



















Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca





























Type: MCO 48-03 V
Chassis number: XMRMC000010000079
Year: 02-03-2001
Weights
King-Pin load: 18.000 kg
Axle load: 10.000 kg per Axle
Total Axle load: 3 x 10.000 kg = 30.000 kg
GVW: 48.000 kg
Empty weight: 11980 kg
Loading Capacity: 36.020 kg
Axles
SAF Axles
Axle distance: 1360 mm
EBS/ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Air suspension
Hydraulic steering
Measurements
Total Length: 19.530 mm (13.130 mm + 6.400 mm)
Loading floor length: 9.230 mm
Loading floor extension: 6.400 mm
Max loading floor length: 15.630 mm
Loading floor width: 2.520 mm
Loading floor Height: 870 mm / 895 mm
Additional information
King pin 3,5”
Lashing rings
Marker boards for oversize load
Wheel stops
Central greasing
Stake pockets
Jost landing gear
Side protection
Stake pockets
Spare wheel
Spare wheel holder
Alu boards fitted at the gooseneck
Rear bumper with lights
Complete Inspection books (Prüfbuch)
Technical and Optical in good condition!
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 235 / 75 R17.5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Schäden: keines
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Type: MCO 48-03 V
Chassis number: XMRMC000010000079
Year: 02-03-2001
Weights
King-Pin load: 18.000 kg
Axle load: 10.000 kg per Axle
Total Axle load: 3 x 10.000 kg = 30.000 kg
GVW: 48.000 kg
Empty weight: 11980 kg
Loading Capacity: 36.020 kg
Axles
SAF Axles
Axle distance: 1360 mm
EBS/ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Air suspension
Hydraulic steering
Measurements
Total Length: 19.530 mm (13.130 mm + 6.400 mm)
Loading floor length: 9.230 mm
Loading floor extension: 6.400 mm
Max loading floor length: 15.630 mm
Loading floor width: 2.520 mm
Loading floor Height: 870 mm / 895 mm
Additional information
King pin 3,5”
Lashing rings
Marker boards for oversize load
Wheel stops
Central greasing
Stake pockets
Jost landing gear
Side protection
Stake pockets
Spare wheel
Spare wheel holder
Alu boards fitted at the gooseneck
Rear bumper with lights
Complete Inspection books (Prüfbuch)
Technical and Optical in good condition!
= More information =
Tyre size: 235 / 75 R17.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Extendable superstructure: Yes
Damages: none
Price: On request
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Superestructura extensible: Sí
Daños: ninguno
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Superstructure extensible: Oui
Dommages: aucun
Type: MCO 48-03 V
Chassis number: XMRMC000010000079
Year: 02-03-2001
Weights
King-Pin load: 18.000 kg
Axle load: 10.000 kg per Axle
Total Axle load: 3 x 10.000 kg = 30.000 kg
GVW: 48.000 kg
Empty weight: 11980 kg
Loading Capacity: 36.020 kg
Axles
SAF Axles
Axle distance: 1360 mm
EBS/ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Air suspension
Hydraulic steering
Measurements
Total Length: 19.530 mm (13.130 mm + 6.400 mm)
Loading floor length: 9.230 mm
Loading floor extension: 6.400 mm
Max loading floor length: 15.630 mm
Loading floor width: 2.520 mm
Loading floor Height: 870 mm / 895 mm
Additional information
King pin 3,5”
Lashing rings
Marker boards for oversize load
Wheel stops
Central greasing
Stake pockets
Jost landing gear
Side protection
Stake pockets
Spare wheel
Spare wheel holder
Alu boards fitted at the gooseneck
Rear bumper with lights
Complete Inspection books (Prüfbuch)
Technical and Optical in good condition!
= Meer informatie =
Bandenmaat: 235 / 75 R17.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Uitschuifbare opbouw: Ja
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Wysuwana nadbudowa: Tak
Uszkodzenia: brak
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Superestrutura extensível: Sim
Danos: nenhum
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Utdragbar kaross: Ja
Skada på fordon: skadefri