Polprikolica prekucnik Fruehauf 2 Axle , Steel Tipper , Drum brakes, Spring suspension

























Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca







































Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Höhe der Ladefläche: 142 cm
Kipper: Hinten
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Gulvhøjde i lastrum: 142 cm
Tiplad: Tilbage
Tyre size: 385/65 R - 22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Functional
Height of cargo floor: 142 cm
Tipper: Back
Condition
Damages: none
Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Additional information
Please contact Willem Zelissen for more information
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Altura piso de carga: 142 cm
Volquete: Trasera
Daños: ninguno
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Hauteur du plancher de chargement: 142 cm
Kipper: Arrière
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
Bandenmaat: 385/65 R - 22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Functioneel
Hoogte laadvloer: 142 cm
Kipper: Achter
Staat
Schade: schadevrij
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Wysokość podłogi ładowni: 142 cm
Wywrotka: Tył
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Altura do piso da bagageira: 142 cm
Camião basculante: Retroceder
Danos: nenhum
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Высота грузового пола: 142 cm
Самосвал: Сзади
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Höjd på lastgolv: 142 cm
Tippbil: Bakom
Skada på fordon: skadefri