Polprikolica s pomično ponjava Pacton N/A ET3













Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca

































- Schiebedach
- Seitenklappen
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65/22.5
Marke Achsen: Anders
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%
Wartung, Verlauf und Zustand
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2025
Schäden: keines
Identifikation
Kennzeichen: OR-94-XL
- Skydetag
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65/22.5
Akselfabrikat: Anders
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2025
Registreringsnummer: OR-94-XL
- Side flaps
- Sliding roof
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65/22.5
Make axles: Anders
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%
Maintenance, history and condition
APK (MOT): tested until 05/2025
Damages: none
Identification
Registration number: OR-94-XL
- Techo corredizo
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65/22.5
Marca de ejes: Anders
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Mantenimiento, historial y estado
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2025
Daños: ninguno
Identificación
Matrícula: OR-94-XL
- Toit ouvrant
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65/22.5
Marque essieux: Anders
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%
Entretien, historique et condition
APK (CT): valable jusqu'à mai 2025
Dommages: aucun
Identification
Numéro d'immatriculation: OR-94-XL
- Schuifdak
- Zijkleppen
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65/22.5
Merk assen: Anders
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%
Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot mei 2025
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: OR-94-XL
- Rozsuwany dach
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65/22.5
Produkcja osi: Anders
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%
Obsługa serwisowa, historia i stan
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2025
Uszkodzenia: brak
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OR-94-XL
- Teto de abrir
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65/22.5
Marca de eixos: Anders
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%
Manutenção, histórico e estado
APK (MOT): testado até mei 2025
Danos: nenhum
Identificação
Número de registo: OR-94-XL
- Сдвижная крыша
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65/22.5
Марка мостов: Anders
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%
APK (TO): проверка пройдена до mei 2025
Регистрационный номер: OR-94-XL
- Skjutbart tak
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65/22.5
Fabrikat av axlar: Anders
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%
Underhåll, historik och skick
MOT: besiktigat till mei 2025
Skada på fordon: skadefri
Identifiering
Registreringsnummer: OR-94-XL