Polprikolica tovorna ploščad Nooteboom uitschuifbaar / 19 mtr / Nooteboom Remote














Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca




















Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Registrační číslo: OF-15-RD
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OF-15-RD
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OF-15-RD
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Technical condition: average
Visual appearance: average
Registration number: OF-15-RD
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OF-15-RD
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OF-15-RD
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Rendszám: OF-15-RD
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Numero di immatricolazione: OF-15-RD
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OF-15-RD
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OF-15-RD
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OF-15-RD
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OF-15-RD
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Registračné číslo: OF-15-RD
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OF-15-RD
Kontakta Algemeen för mer information